woensdag 4 januari 2012

Het Witte Luik

Even een kleine waarschuwing vooraf: dit wordt een lang bericht.

2010 was het jaar van de herontdekking van het scrappen bij mij. Ondanks dat ik met mijn stempelwerk in ArtSpecially for you werd gepubliceerd heb ik meer gescrapt dan gestempeld.
Dit jaar hoop ik toch meer te stempelen, hihihi.

Onlangs heb ik voor Marjo Gorseling van de webwinkel "Het Witte Luik" (http://hetwitteluik.marktplaza.nl/) als verrassing een mini-album gemaakt met onder andere producten uit het assortiment die daar verkrijgbaar zijn. Ik doe daar altijd heel veel inspiratie op en heb inmiddels een heel leuk contact met Marjo opgebouwd. Mede hierdoor is mijn interesse voor brocante alleen nog maar meer toegenomen.

De prachtige foto's van het interieur en stillevens zijn overigens door Marjo zelf gemaakt. Dus het heeft een vleugje van Marjo's sfeer gekregen. Het designpapier wat ik voor dit mini-album heb gebruikt is een combinatie uit de serie Eline's Huis van Marianne Design en Pion Design.

Bij deze verklaar ik mijzelf meteen ongeschikt om als designer voor één merk te werken, want ik combineer heel graag het beste van diverse merken met elkaar.




























5 opmerkingen:

Romy zei

Oh wauw, dit album zal een pareltje zijn in Marjo's winkeltje! Wat ziet het er prachtig uit. En ik vind het ook zo leuk dat je een echt wit luik op de voorkant hebt verwerkt!

Jolanda zei

Wauw wat heb je dit prachtig gemaakt zeg, super mooi! Nog een gelukkig nieuwjaar!

Groetjes Jolanda

MadeByMaly zei

Dat heb je erg mooi gemaakt Odetta! Ze zal heel blij zijn met een heuse 'Odetta's only'.

Unknown zei

Dit is zo mooi met zulke mooie details een genot voor het oog..en voor jouw ook een heel mooi 2012!!
groetjes,Lean

Jolanda zei

Super mooi!!!!geweldig gemaakt wat een mooie verrassing!!xx