woensdag 31 maart 2010

Strike the pose




Ik heb een hele grote, lompe houten stempel " Voque" van Tim Holtz. Volgens mij is de afmeting ongeveer 13 x 18 cm. Het is heel erg lastig om hiermee goed te kunnen stempelen. De afbeelding van deze stempel vind ik schitterend. Nu heb ik deze stempel in een zeer hanteerbare ATC-formaat.

Voor beide kaarten heb ik van het merk Basic Grey designpapier van de mini paperpad uit de lijn "Stella Ruby" als achtergrond voor de stempelafdruk gebruikt. Toch is het effect van beide stempelafdrukken op twee verschillende vellen heel anders. Ik vind het lekker arty en retro er uitzien zonder er echt te veel moeite hiervoor hoeven te doen. De bladeren zijn van Artemio uit een pak craftpapier.

En ja, alweer een zelfgemaakte bloem, ik had er toch nog genoeg gemaakt.

4 opmerkingen:

Jolanda zei

Supermooie stempel en wat mooi wat je er mee gemaakt heb!Mooie kleuren!

MadeByMaly zei

Wat mooi Odetta en ik kan me heel goed voorstellen dat je deze stempel zo mooi vindt!

Unknown zei

Bloemen maken of fikkie steken..hihihi...gaaf geworden je kaarten .
gr,Lean.

Romy zei

Ik vind de stempel prachtig, maar het is al helemaal mooi hoe je hem verwerkt hebt! De bloem is super-supermooi. Helaas, mijn moeder is er niet echt blij mee als ik zo'n fikkie ga steken;)