zaterdag 26 september 2009

Een hart in brocante stijl

Van Carine kreeg ik onlangs nog een schitterend hart. Daarbij gaf mijn fantastische blogvriendin ook een vleugje van haar inspiratie cadeau. Carine promoot met haar geweldige scrapcreaties op haar blog http://scrap-talk.blogspot.com/ voor nog meer bekendheid met deze hobby in België en wij Nederlanders mogen hiervan lekker meegenieten :).


Voor de trouwdag van een lieve vriendin wilde ik iets romantisch maken. Uit een mini album gemaakt van losse chipboard harten van Maya Road maakte ik dit kaartje.

5 opmerkingen:

Jolanda zei

Dit is mooi!!!echt super.

SCRAP TALK zei

Wauw! Ik die jou inspiratie heb gegeven ;-)) ik voel me vereerd!
Superromantisch hart-kaart heb jij hier gemaakt!

Romy zei

Wat een prachtige kaart! Heel mooi afgewerkt met dat roze hartje.

Unknown zei

Hele mooi kaart geworden en zeker romantisch.
gr,Lean

MadeByMaly zei

En ik ben de supergelukkige ontvanger van deze kaart. Dank je wel Odetta. Hij staat te pronken op de kast. Ook Henri vindt hem erg mooi en vindt het zo lief dat je onze trouwdag een extra speciaal tintje hebt gegeven.