maandag 23 maart 2009

Vogelhuisje 2





Als je hier geen lentegevoel van krijgt, weet ik het ook niet meer!
Bij Marianne van Made by Maly had ik het afgelopen jaar dit vogelhuisje gekocht. De toekomstige bewoners had ik al jaren in bezit. Het huisje was volledig naturel. Dus heb ik het dakje in een warme kleur groen geverfd. De voorkant bestempeld met Stazon inkt. En om het helemaal gezellig te maken, voorzien van een bloemenrank (Prima Marketing: petite fleur vine wildrose). Het vogelhuisje was in dit weekend al zover klaar en Marianne was zo lief om de bestelling, waar deze rank bij zat, vandaag mee te nemen. Om het enigzins natuurlijk te houden en de bloemenrank geheel tot zijn recht te laten komen, heb ik overige embellishments zoals lintjes, plakparels, strass etc. achterwege gelaten.

2 opmerkingen:

Romy zei

Dat ziet er schitterend uit! Niet te druk, maar toch mooi versierd. Die vogeltjes zijn ook erg schattig.

Unknown zei

OOO ik vind hem zo leuk je huisje.De mijne is gister vakkundig gesloopt.Door de kat,komt natuurlijk door zo´n vogeltje erin.Nou ja hij had lol.
groetjes Lean