donderdag 12 maart 2009

Lucky






Vorig weekend was ik een lucky girl!
Ik had de derde prijs gewonnen bij de kaartenwedstrijd van De Stempelstudio.
Maar ik had ook al een RAK enveloppe gewonnen bij Peter van Tilburg, de beroemde male scrapper van Nederland.
De bovenste foto is een kaart die Peter gemaakt heeft en in de verrassingsenveloppe boordevol leuke spulletjes ertussen zat.
In deze enveloppe zat ook een bingocard van Jenni Bowlin met het woord Lucky erop.
Wat wilde het toeval, afgelopen zaterdag onving ik de enveloppe van Peter en kregen wij ook de border collie, die Lucky heet, te logeren. Is dit niet grappig?!!!
Dus wordt er straks uiteraard deze foto van Lucky tezamen met de bingocard in een lay-out verwerkt.

2 opmerkingen:

Romy zei

Je bent zeker een lucky girl! Maar je hebt je prijzen dik verdiend. Ik ben benieuwd naar je Lucky scrap. Heel veel plezier met je scrapprijsjes!

Anoniem zei

Wat een prijzen.LUCKY YOU...ik kan niet waachten op je scrap border.
Hij komt toevalig niet uit Steenbergen.groetjes Lean en veel scrap-hobby plezier