vrijdag 2 januari 2009

Goede voornemens voor 2009!


De foto is van een lay-out die ik gemaakt heb voor een deelname aan de wedstrijd "Goede voornemens 2008" bij Made By Maly.
Anne-Marie is toen bij mij geweest.

Mijn voornemens op creatief gebied:

  • Mijn hobbykamer opruimen!!!! En proberen wat ordelijker te werken.
    Proberen een methode te vinden zodat ik alles snel kan terugvinden.
    Tips zijn welkom!!!
    Nu is het nog heel vaak: Ik had toch ooit ergens zus en zo, dat weet ik zeker!
  • Een recente fotoshoot van mezelf.
  • Rob zijn album over zijn vakantie van Schotland afmaken.

  • Een Art Journal maken.
  • Mijn mini-album "Facts about me" maken. (maar dat kan tussen de bedrijven door)
  • Een mini-album over Willy, onze chinchilla.

  • Experimenteren met Grungeboard.

  • Een Quotesalbum voor mezelf maken, zodat ik fatsoenlijk een quote kan opzoeken.

  • Een album over Barcelona maken.

  • Een mini-album "Matters of the Heart" maken.

  • Een mini vintage-album maken.

  • Meer stempelen en meer ATC-'s maken.
  • Dit jaar zelf geen kerstkaarten maken, maar een fotokaart.

  • Etc. Etc. Etc.

Er zal wel van alles tussendoor op mijn pad komen, want een creatief brein gaat altijd maar door. Maar ik zal proberen om toch een en ander van mijn creatieve lijstje te gaan maken.

Mijn persoonlijke voornemens voor dit jaar:

  • Overtollige spullen wegdoen.
  • Misschien op vakantie met Rob, dat schiet er nogal eens bij ons in.

  • Gezellig weer eens een keer met mijn Mama weg, al was het alleen om eens flink de slappe lach te krijgen.

  • Het is schandelijk, sorry Anne-Marie, maar waar alweer een afspraak plannen met mijn jeugdvriendin
    Anne-Marie (bij haar thuis).

  • Gaan winkelen met mijn peettante Hermine in mijn geboorteplaats Panningen.

  • Marianne van Made by Maly weer in het echie zien, want wij hadden het enorm gezellig samen.
  • Geen verbouwing in huis dit jaar.

Meestal maak ik geen voornemens, want dat is makkelijk. Dan hoef je ook niet bang te zijn dat je je niet daaraan houdt. Je moet het bij mij meer als een Things-to-do lijstje beschouwen.

En voor je het weet is het alweer 2010!

3 opmerkingen:

Romy zei

Zo, dat zijn er nogal wat. Zo te horen kun je je creatieve brein weer flink aan de gang laten gaan:)
En nog wat betreft dat opruimen: Ik ben er zelf ook nooit echt goed in, maar die opbergdozen van de Blokker van 2,99 euro (ze hebben uitschuifbare tussenstukjes) zijn echt een aanrader. En voor je lint en fibers natuurlijk de welbekende kaartjes. Maar ook bij de Ikea hebben ze supermooie dozen. Mijn kast staat er vol van:)

MadeByMaly zei

Wat een super things to do lijstje...maar er staat wel heel veel op!

Een ding staat ook op mijn things to do lijstje want ik wil ook heel graag weer met jou bijkletsen, helemaal live en niet via de mail!
Wanneer spreken we af?

Ik heb maar één ding op mijn lijstje voor 2009 staan en dat is 'genieten' en 'in balans komen'. O dat zijn 2 dingen, maar ze horen wel bij elkaar.

En wat betreft verbouwingen...ik ben het helemaal met je eens. Geen verbouwingen (komende 10 jaar graag).

Marjan zei

Wat een leuke voornemens heb jij zeg! Allemaal positieve en weer eens wat anders dan afvallen en stoppen met roken!
Wens jou trouwens een heel goed, gezond, veel genieten en gelukkig nieuwjaar!

Liefs Marjan