dinsdag 10 april 2012

Violette


Alles verloopt in trends bij het scrappen en stempelen. Vaak vind je deze trends ook terug in de mode, in de prints van de stoffen, in woondecoraties en in tuincentra. Denk maar aan de uiltjes, de high tea & de cupcakes, de vintagestijl etc. Momenteel schijnen parfumflesjes en nostalgische flesjes in het algemeen helemaal hip & happening te zijn. Hoe slechter het gaat met de economie, hoe meer men terug grijpt naar het nostalgische. Naar toen, de tijd dat alles beter leek.

Ik vind de rubberen stempels van Graphic 45 en Crafty Individuals prachtig en de afdrukken van deze merken van geweldige kwaliteit. Op deze kaart heb ik beiden merken met elkaar gecombineerd. Graphic 45 is heel erg slim geweest om met de stempelproducent Hampton Art te gaan samenwerken. Zo is ook Webster's Pages samen met Unity Stamps in zee gegaan. Daarom ben ik over de kwaliteit van de rubberen clings van Prima Marketing helaas minder te spreken. Dat het maken van rubberen stempels een vak apart is, blijkt dus uit de afdrukken die je maakt met de stempels.

3 opmerkingen:

Romy zei

Wat een prachtige, dromerige kaart! Ik krijg er echt een Frans gevoel bij.

Marlieke zei

geweldig mooie kaart. Ik vind het toch zo knap hoe goed jij je stempels weet te gebruiken. Mooi!!!

Monique zei

Wat een prachtige kaart!
Ga nog eens verder kijken op je blog. Als het lukt dan wordt ik volger hoor!
grtjs
Monique