dinsdag 13 maart 2012

Een verjaardagskaart voor mijn schoonmoeder

Vandaag is mijn schoonmoeder jarig en zij krijgt van ons altijd een extra mooie verjaardagskaart. Zij houdt heel erg van klasieke tuinen, dus vandaar deze kaart.

Op deze kaart heb ik een resin tuinbank van Prima Marketing gebruikt. Helaas is de verpakkingsmethode van deze resins niet goed bedacht door Prima Marketing. Ze zitten namelijk met dubbelzijdige tape vastgeplakt. En hoe voorzichtig je ook probeert de resin te verwijderen, de kans dat er iets breekt is zeer groot. En in dit geval is dit ook gebeurd. De breukjes heb ik te weten camoufleren met een rozenarangementje. Gelukkig heb ik mij dit keer goed weten in te houden en is het geen rozenstruik geworden, hahaha.

7 opmerkingen:

Romy zei

Je hebt de bank prachtig gerepareerd met dit bescheiden bloemperkje:) Prachtige kaart!

Unknown zei

prachtige kaart en ja bij mijn is ook het nodige gebroken...te goed plakband..maar goed opgelost.
groetjes,Lean

Unknown zei

door dat stomme plakband vergeet ik je te feliciteren....oepsss.

Unknown zei

Weer zo'n schitterende kaart. Gelukkig past de rozenstruik goed bij het bankje, slim bedacht!
Natuurlijk ook nog gefeliciteerd...

Marlieke zei

Hoi Odetta, ik had de afgelopen dagen je creaties al wel voorbij zien komen, maar nog geen tijd gehad om reacties achter te laten. Nog proficiat met je schoonmoeder. Heel gaaf idee die bloemetjes op dat bankje zo, ook al was het noodgedwongen. Erg mooi kaartje.

MadeByMaly zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder. Ik vind de bloemenrank op het bankje geweldig, het past zo goed, ook zonder bankbreuk! Superkaartje Odetta!

Unknown zei

Alsnog van harte met je schoonmoeder Odetta! Ze zal in haar nopjes zijn geweest met deze fraaie kaart, heel mooi zoals je dat tuinbankje van PM hebt gebruikt hier! Groetjes, Ira