dinsdag 17 januari 2012

Flink in de bloemen gezet!!!

Mijn verjaardag (vorige week woensdag 11 januari) was heel gezellig en relaxed. Dus tijd genoeg voor telefoontjes te beantwoorden. Van iedereen die mij lief is, heb ik welgemeende felicitaties mogen ontvangen. Rob had als verjaardagsverrassing voor mij de middag vrij genomen.Van mijn ouders kreeg ik deze prachtige boeket met orchideeën. De foto is een beetje raar genomen, maar het was nog heel vroeg in de ochtend, hahaha.

Mijn vader vond het heel grappig om een gevuld envelopje tezamen met een door mij zelf gemaakte kaart te geven. Een koekje van eigen deeg!

Van mijn peetoom en peettante kreeg ik dit schitterende boeket.

1 opmerking:

Romy zei

Wat een geweldige bloemen! En een slim idee van je vader om jou een zelfgemaakte kaart te overhandigen;)