zondag 19 juni 2011

Hoera, Romy is geslaagd!

Voor Romy (http://scrapstuffandmore.blogspot.com/) is het een feestelijke zomer! Drie belangrijke mijlpalen in haar leven voor haar: Onlangs is zij achttien jaar geworden, haar droomwens "naar Amerika gaan" is in vervulling gegaan en nu is zij ook nog eens geslaagd voor haar diploma! Hoe geweldig is dat!

Om Romy te feliciteren heb ik deze "Tilda"-kaart in de lievelingskleur roze van Romy gemaakt.

Romy, ik weet niet of je de kaart ondertussen ontvangen hebt, maar deze kaart is voor jou!
Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van jouw diploma en heel veel succes met je nieuwe studie toegewenst!

7 opmerkingen:

Unknown zei

gaaaaaf lekker veel roze houd ze wel van hhiiiihi.

Jolanda zei

Mooi zo goed van Romy.....heel gaaf kaartje!

Romy zei

Jaaaa, ik heb hem gisteren ontvangen:) En hij is zo mooi! Ik ben inderdaad dol op roze, dus ik ben helemaal weg van je prachtige kaart. Super bedankt!

SCRAP TALK zei

Prachtige kaart voor Romy! En ja; zij is een kanjer!
xxx
C.

MadeByMaly zei

Wat mooi Odetta!

Karin Wouters zei

Erg mooi gedaan, maar we verwachten niets anders van jou...hahaha.
Enne Romy heeeeel erg gefeliciteerd!!

Christie zei

Congrats to Romy! Beautiful card!