zondag 29 december 2013

Viva la Diva!


Afgelopen zomer had ik deze kaart gemaakt met de siliconenstempels van het Duitse merk "LaBlanche" en de echte kaart heb ik ook naar "LaBlanche"verstuurd. Of ze deze kaart ooit ontvangen hebben, is maar de vraag want ik heb hierna niets meer van ze vernomen.

Collages maken is echt een passie van mij en het is altijd een leuk creatief proces om allerhande materialen, afbeeldingen en papiertjes met elkaar te combineren.

Inkleuren doe ik nog steeds het allerliefst met aquarelpotloden.

9 opmerkingen:

Romy zei

Oh, wat is deze kaart prachtig geworden! Wat een schitterende collage van papier, stempels en bloemen. De bling maakt het helemaal af.

Marlieke zei

Dit vind ik echt weer een "echte Odetta". Super creatief, heel mooi!

Anoniem zei

Such an elegant collage, her face is captivating.
Wishes
Lynne

Rozen van Papier zei

wat een leuk werkje, erg leuk om te doen. Ik vind dit digitaal leuk om te maken. Ik wens je nog een heel gelukkig en gezond 2014 en nog meer mooie creatieve kaarten.

Groeten Janny

Unknown zei

Door stom toeval kwam ik erachter dat je je blog weer nieuw leven hebt ingeblazen Odetta! En heb jouw blog dus aangemeld bij Bloglovin', want die reader gebruik ik nu ;-) Dit is wel een hele mooie kaart weer zeg, al die details, top! Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner

Mona Pendleton zei

Gorgeous project! So elegant!

Diane zei

What a gorgeous image and fun details.

Hugs diane

AppleApricot Wen zei

Hallo Odetta, wat gezellig dat je op visite kwam op mijn blog via Ira! Dank je wel voor je lieve reactie! Ik heb al verschillende van jouw prachtige creaties voorbij zien komen op haar blog en zo leuk om je nu ook te "ontmoeten". Wat is dit een mooie collage! En wat jammer dat je van LaBlanche daar nooit een reactie op hebt gekregen. Ik ga je blog volgen via bloglovin en feedly! Liefs en hele fijne dag, Wendy van Apple and Apricot

biaruouqua.com zei

Thông tin về địa chỉ cờ bạc bịp công nghệ cao uy tín hàng đầu tại thành phố Hà Nội.