maandag 8 december 2008

Vervolg mini-album: decoupage (3-D knippen)





Decoupage oftewel 3-D knippen klinkt oudbollig en suffig. Maar in feite vind ik het erg leuk om het af en toe te doen en knippen vind ik een heel ontspannend werkje. En je hebt afbeeldingen en afbeeldingen. Geisha's zijn momenteel erg hot! Deze geisha is ontworpen door Haruyo Morita voor Marianne Design. Er is een hele lijn rondom deze knipvellen heen ontworpen. Van achtergrondpapier tot en met charms.
Ik heb een opboltool met bijbehorend matje gebruikt, foamtapestukjes (kit vind ik fijner, maar die had ik op dat moment niet) en de afbeelding afgelakt met Decorfine vernislak. De vernislak stinkt enorm, maar is wel heel goed. Het tulekant komt van de markt.

1 opmerking:

Romy zei

En ook de binnenkant ziet er erg mooi uit! Op de KreaDoe zag ik al die flesjes en dergelijke met decoupage, maar op papier staat het ook erg mooi.