zaterdag 25 oktober 2008

You are mine



Omdat mijn moeder en ik helaas niet naar de Stampinbackdag van Ank & Fred de Back konden gaan, hebben wij samen voor hen dit kunstwerkje gemaakt.
Mijn moeder heeft de klaprozen aquarelleerd en ik heb het stempelwerkje verzorgd.
Want wij zijn zeer Ank & Fred zeer dankbaar voor deze familiestempel "You are Mine" (Mijn opa, oma en mijn moeder staan hierop afgebeeld).
Bezoek hun webshop op www.stampinback.nl voor zeer mooie en betaalbare stempels, die ze zelf produceren.

Because my mother and I were not able to go to the Stampinbackday from Ank & Fred de Back, we have made this piece of art for them.
My mother painted the poppies and I did the stamping work.
We are very grateful to Ank & Fred for making this familystamp "You are Mine".
You can see my grandfather, grandmother and my mother.
Pay their webshop a visit: www.stampinback.nl.
You can find there very beautiful stamps which they are making by their own.

1 opmerking:

MadeByMaly zei

Wat is hij mooi geworden! Echt een kunstwerk! Je moeder kan prachtig aquarellen.